vineri, 13 ianuarie 2012

Ceva să vă relaxați în timp ce învățați

mă gândeam aseară că uneori am nevoie de un fundal sonor liniștitor care să mă introducă și să mă mențină(ceea ce este mai greu) într-o atmosferă de studiu, de dorință de cunoaștere. asta sunt eu, am o inteligență auditivă destul de bună. Gândindu-mă că poate și unii dintre voi simt la fel, mi-am zis să adaug pe spațiul acesta câteva compoziții muzicale care  să vă ajute în timp ce învățați.
prima la cere m-am gândit a fost Nocturnele lui Chopin:
O altă compoziții foarte frumoasă, și una dintre preferatele mele este Sonata Lunii a lui Beethoven:
Iar dacă vi se pare că rețineți mai bine auzind vă recomand cărțile audio care se găsesc acum peste tot, și în librării, dar și pe internet(ce e drept mai mult cele în engleză pe net), cine știe, poate vă va plăcea să „citiți” de acum înainte: http://www.openculture.com/freeaudiobooks

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu